уторак, 30. децембар 2014.

Too boring

Božić, Nova godina pa ponovo Božić da nije malo puno ? Ne kako bi naše stare bake rekle hrane nikad dete dosta . E zato se po kućama kuvaju sarme (90%)  , na selu peće prase ili jagnje , al samo kod mene u kući ništa. Ionda ja ispadne ko da sam siromah idem po tuđim kučama da jedem sarme jer ihobožavam.Kod mene se sprema  tako što savako sebi napravi šta hoće , ali ja ove godine nemam vremena za pravljenje bilo čega, jedu mi se kolaći ... domaći kolaći  smrc smrc... Kako god da nastavim o  čemu sam počeo   sad kad vi krenete da jedete  te iste '' sarme'' i  poćnete da tućete po kolaćima  setite se  samo koliko čete da se ugojite , koliko je to ne zdravo ihhh  ,ali razumem vas pre ukusno je i ja zelim al ne mogu ...
I tako ako ima neko ko će da me udomi dok prođu praznici pristajem ali samo pod jendim uslovom sitni kolači i sarma??


Нема коментара:

Постави коментар