четвртак, 29. јануар 2015.

Tolerancija na hranu

http://www.kuhinjica.rs/nutricionizam/zdravlje/sta-je-to-test-intolerancije-na-hranu
Da vam ja sad ne bih objašnjavao šta je to pročitajte na ovoj stranici koju sam vam ostavio , ja cu vam samo reći da ništa ne boli , super stvar ,  možete dosta da naučite , šta vam odgovara šta ne i zato preporučijem svima.
Nalaz ćete dobiti  (u zavisnosti gde radite test, ja sam dobio nakon 2 dana ) od 1 do 7 dana .Isto tako  zavisi  na koliko namirnica radite , ja sam radio dva , prvi na 300 namirnica, a drugi sam ja  zaokružio na koje zelim da vidim , opširnije da znam . Ovaj prvi  vam grubo pokazuje u tri kolone, šta vam ne smeta , sta vam je u srednjoj ili polu kritično i zadnja kritična kolona, je ono što ne biste smeli da unosite . Meni na primer smeta soja sos , jaja ,ananas , jabuke (green smit ), soja mleko , kofein , sok od sargarepe ,  maline (zašto?),kivi , grejfrut ..... Jasno ću vam i slikovito to sad obajsniti , kad god sam pio" rakiju malinu" ,ujutro sam se probudio sa crvenim osipom u predelu lakata i podlaktice , nisam znao šta je ali sad znam zato  i treba odraditi test jer je super stvar kojoj saznate baš dosta o svom telu .

Нема коментара:

Постави коментар