недеља, 21. децембар 2014.

Nedelja - too boring

Znate onaj osećaj kad dodje subota uveče, a ti u inat  ostaneš kod kuće legneš da spavaš, sačuvaš pare za nešto pametnije ? Ne znam ni ja , i tako kad god dodje subota ja ko da su me prikačili na struju zovem dogovaram se  spremam se  satima i naravno zavrsim polupijan  , tako je bilo i ove subote . Otišli smo u omiljenu kafanu i naravno aglavili  do ko zna kad .Ne naspavan sam ustao  izlomljen od sinoćnjeg  bančenja i ispijanja  prelepog belog vina , pritom se setih kad sam izlazio iz kafae da kupim cigarete  toliko je jako duvao vetar da sam pravio jedan napred korak i dva nazad - tešim se . Tako da danas nisam bio sposoban da pravim bilo šta za ručak pa sam nagovorio mamu da odemo do grada da pojedemo nešto , naravno uvek isto mesto , uvek pre fina hrana , osoblje na nivou - Pancetta . Moj omiljeni restoran , omiljena hrana i sam ambijent .Obično jedem  brancina i oradu , aliovaj put ajd da proban biftek salatu , inače ne volim to nečto zelje što trpaju pa ispadne ko da si krava pa preživš a ne da jedeš ko čovek .Moj omiljeni konobar  Ostaoja uvek nasmejan i šaljiv dolazi i poslužuje  nam hranu i pitam me jesam li ja to konačno promenio ono što jedem i čovek se prekrsti . Gledam u tanjir ,a aroma bifteka  polako se dokopala moga nosa , ja sa ko da su mi  dali ne znam ni ja šta obozavam  bilo koji file na bilo koji način. Počinjem da jedem i shvatam da sam se toliko zeznuo što ranije nisam probao  ju, razočyarao sam samog sebe samim sobom,ovo je WAUU , želim još .Savršena kombinacija aćeta sa rukolom i zelenom salatom , file - biftek savršeno ispecen  pusta sokove a  iz napolja hrskav  njam njam njam, probajte i vi  nećete se razočarati .....

Нема коментара:

Постави коментар