субота, 20. децембар 2014.

Sveta vodica

Petak veče ,mi standardno ,druzimo se sa nekim alkoholom .Celodnevna frka trka ,obaveye , stigne čoveka umor pa mora nekako da se opusti .Naravno tu je alkohol da, malo prodrma noge i da ih ugreje, da jezik postane duži i da previše priča .Ne volim bas da pijem vino , proradi mi kiselina , ali našao sam način da mogu i da se to ne dešava, uz čašu  obično dolijem jos jednu i to kisele vode koju pijem posle svakog guljaja vina ali ne odma nego posle par trenutaka,Moja drugarica naravno tuče na ex i to bez imalo uživanja u tom prelepom belo(žutom)vinu , ne znam zašto ga zovu belo kad je zute boje , postoje vina koja su prozirna pa po meni njih treba zvati bela a žuta  žutim imenom .Itako smo mi čašu po čašu popili  flašu i naravno zaputili se u grad ....

Нема коментара:

Постави коментар